Kiplesund i Kenya

Livet i Kenya :-)

Nok en helg med futt og fart og svidd gummi! mars 25, 2007

Filed under: Uncategorized — Julie,Jonas,Joachim,Margrete og Ole Johan Kiplesund @ 11:12 pm

Hei igjen til alle som følger med oss. Denne helgen så har vi hatt internatvakt og vi har drevet med ymse. Søndagen så dro vi ganske tidlig ut for å være tilstede under årets Quattro Charge. Dette er et offroad billøp som holdes hvert år her i Kenya. Jeg må bare si det med en gang. DETTE ER NOE AV DET RÅESTE som jeg har sett. Her var det biler i alle klasser. Helt fra standard Range Rover og Land Rover til de blod-trimmede V8 motorene med det ypperste fjæringssystemene. Jeg legger ved noen bilder. Resten av bildene kan dere se på Land Rovern sin side. Hvis noen lurer på hvilken bil som jeg synes skal vinne……. Se her. land-rover3.jpg land-rover1.jpg land-rover2.jpg land-rover5.jpg Det her er noe av det råeste som jeg har sett av en bil.

Klikk dere inn på Land Rovern sin side og se flere bilder av noen utrolige doninger.

 

Legg igjen en kommentar

